mandag den 20. maj 2013

Ny Computer

 

Min gamle computer kunne ikke mere, og en computer kan man jo  absolut ikke leve uden. Altså måtte jeg investerer i en ny.

Det siger sig selv at der er lavet meget om siden min var ny, ikke at den gamle var en oldsag, nej den var sådan cirka 6 år.

Men den nye er helt anderledes og køre med Windows 8.

Vældig udfordrende at få nyt, man prøver ting..... går godt eller slet ikke, man kan ikke huske hvordan man lige gjorde den ting der gik godt osv.

Men alt i alt tror jeg det er sundt, man tænker nye ting og bliver udfordret og går ikke i stå.

HELDIGVIS siger jeg bare, godt jeg har nogle søde mennesker der har lyst til at hjælpe mig hvis tingene går helt i hårdknude.

Nu er jeg blevet vældig glad for den, den er hurtig og god, men jeg mangler meget endnu, så jeg kan udbytte den til fulde, ting tager tid siger man jo, og det må jeg da tilslutte mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar