tirsdag den 28. maj 2013

Minder

 Skal på aftenvagt, har formiddagen for mig selv. Mathilde og jeg har været ude og løbe ,hun var i hopla som sædvanlig. Vejret overskyet og ikke så varmt, jeg savner sommer og varme.

Sidste sommer havde jeg 3 hunde, det er mærkeligt at tænke på, så hurtigt det kan gå.

Billederne er fra sidste sommer.

                         Magnus og Mathilde i klitterne, ved vores lejede sommerhus i Saltum

                        Magnus tager sig et hvil på terrassen, hele ugen var det meget varmt


                                                       skaller og tang i sandet, skøn strand


                                                 Zarina og Mathilde på terrassen

Arvid og jeg har også lejet et hus til ferien i en uge, denne gang er det ved Vejers strand, det ligger også i klitterne og ligger 500 m fra en lækker strand. Så er det jo bare vejret der skal arte sig. Men ellers går det nok ,vi er gode til at finde på udflugter og hygge os. Mathilde må mere med på turene denne gang, da hun jo ellers er alene i et fremmed sommerhus, men alt skal nok blive rigtigt godt , jeg glæder mig  i altfald rigtig meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar