lørdag den 4. maj 2013

Gode naboer



Sådan en kæmpe buket meget flotte roser kom mine naboer med , da de hørte om Magnus. Er det ikke fantastisk at der findes sådan nogle søde og betænksomme mennesker.

Jeg blev så glad ikke kun for de smukke roser, men også tanken der ligger bag.

De har også hund og vi går sammen når vi mødes og hyggesnakker.

Magnus var den type hund der flirtede med folk han elskede mennesker og havde en helt specielt lyd når han var rigtig glad, og det var han når vi mødte mine naboer.

Jeg savner ham sådan og kan næsten ikke skrive dette, jeg er fyldt med tårer i øjnene. Men jeg ved jo at der ikke var mere at gøre og at han har det godt nu hvor han er.

Nu skal min energi gå til Mathilde, hun savner også engang imellem, men hun har jo fornemmet at der var noget galt med ham.

Da jeg var på indkøb i dag købte jeg et lækkert kødben som de ellers ikke fik, da Magnus ikke havde godt af det. Men ikke om hun vil gå i gang med det, snuse snuse  jo men det ligger bare vi må se tiden ad.

Nå men vi tog os en dejlig løbetur og det er jo lige hende.

Nu vil jeg køre hjem til min ven han har to hunde  også er gode at være sammen med for Mathilde.


Mathilde på farten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar