tirsdag den 21. maj 2013

Dum Dag

      


Denne dag har ikke været min dag, nogle dage er bare ikke gode.

Jeg startede med at stress på jobbet, da noget ikke lige gik som det skulle og det var en vigtigt ting. Så glemte jeg at jeg skulle til noget undervisning midt i travlheden, heldigvis blev jeg mindet  sødt derom. Kom heldigvis kun 10 min. for sent.

 Det er så dejligt at man har sådan en god arbejdsplads og søde kolleger som hjælper og støtter en når man nu lige ramler ind i sådan en dag.


Sætter lige nogle billeder ind fra en dejlig dag i Køge, solen skinner og det er varmt.








,


Det var en dejlig og hyggelig dag sammen med Arvid , vi gik ned og spiste grillet bøf og hørte Jass, efter vores slentretur. Nu er mit humør blevet meget bedre bare ved at mindes dette.                                                                                                                                                                                    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar