søndag den 14. april 2013

Store vaskedag

Uha det er store vaskedag, altså sådan at forstå hunde vaskedag. 
De plejer nogenlunde at fornemme det når jeg forbereder shampo osv. Men i dag gik Mathilde lige i fælden. Jeg fik lukket døren til badeværelset inden hun fik tanken om at smutte ud i en fart.

Nu lyder det måske noget dramatisk, i virkeligheden kan de godt lide det når vi er i gang, jeg tror bare det er tanken om det, der afholder dem fra at komme springende. 

Da jeg var færdig med Mathilde og fik hende lukket ud, sprang hun  helt vildt omkring  og opfører sig som en gazelle.

 Nu var det så Magnus tur, kalder, men bestemt ingen reaktion, forventede det nu heller ikke. Hvor er han, jeg leder, helt bag sofabordet havde han klinet sig ind, i den forventning at jeg ikke kunne se ham....men ak og ve ..hun har øjne  som falke og ud kom han.

Blev vasket, maseret, skyllet og tørret, springer rundt som Mathilde og ro falder over dem, puha så går der da ca. 1 måned  til næste tur Hvis..........man da kan nære sig med at rulle sig i diverse "lækkerier".





Ingen kommentarer:

Send en kommentar