lørdag den 13. april 2013

Lørdag , jeg havde brug for at sove længe, haft aftenvagter  i ugens løb og dagvagt i fredags, så jeg var i lidt søvn underskud.

Smed vasketøj i maskinen da jeg kom hjem fra morgentur med hundene. Tog løbetøjet på og afsted i den dejlige morgen.
Mathilde og jeg løb forbi et par betjente der allerede stod og gemte sig med henblik på af få opdraget de bilister der kørte for stærkt. De havde da også i det samme vinket en bilist ind da vi løb forbi.

Kaffen og morgenmaden nydes med største behag da Mathilde og jeg havde fået skyllet poter og badet.

Mine små fugle kvidre og kanarien synger i vilden sky om kap med musikken. Det fik jeg lige optaget, billedet er bestemt ikke godt men heller ikke planlagt.




Tænk at sådan en lille fugl kan synge sådan.


Mathilde venter på vi skal ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar