tirsdag den 16. april 2013

Forår

Det kribler i fingrene for at pynte og gøre lidt pænt foran min lejlighed.

Jeg har boet i hus og savner det rigtigt meget særligt om foråret og sommer.

Men jeg har trods alt et par fliser, som er mine. Der prøver jeg så at pynte lidt.



Min meget smukke rose, eller det bliver den senere om den vil .



Endnu en rose inderst og ellers lidt forår. Mine påskeliljer er i knop, det er nogle løg som jeg satte for nogle år tilbage, nogle særlig smukke nogle.







Inderst er en krukke med stedmoderblomster og de to yderste er der plantet stauder i.



En rose også den plejer at blive køn, men den stikker så forfærdelig, har haft en skummel tanke om at skifte den ud men har ikke rigtig kunne nænne det.



Mit figentræ, ja det har fulgt mig i efterhånden mange år. Det første år jeg havde det plukkede
jeg figner , men derefter har jeg ikke været så heldig. Et år havde det bestemt ikke godt , men det
skød nye grene, men blev ikke så smukt i formen. Bladene er jo helt fortryllende når de kommer, må
vente og se  hvordan det bliver.

Idag har  jeg så pakket krukkerne ud af deres vinterfrakker, ordnet og fjernet blade osv.
Nu ligner det forår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar