søndag den 7. april 2013

Søndag morgen

Min chokoladeblomst fra i sommers skyder og viser sig pludselig at være meget utålmodig.
Den vil sikkert vokse sig stor og forventer at komme ud og nyde solens stråler.

Denne plante er køn og jeg tog den ind i efteråret, da den stadig var pæn, ikke sikker på det gik godt men på den anden side kunne jeg ikke nænne den skulle fryse ihjel.

Den ser måske nok lidt ynkelig ud nu og det er ikke sikkert den bliver pæn, men jeg giver den en chance. Den skulle jo gerne have lidt flere skud op. Men vi må se.











Der er en lyd af fugle kvidre i stuen, min kanariefugl synger så det er en fryd, den nyder lyset og solen der kommer ind af vinduet, ser skygger og lyde af andre fugle, håber sikkert det er en lille kanariedame der er faldet for hans smukke sang.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar