lørdag den 22. marts 2014

Fødselsdag

Jeg holdt min fødselsdag i dag for børnene.

Bagte boller , lavede lagkager og mørbradgryde, det blev en succes .

Der var rigtigt rart at se dem igen, der kan desværre godt gå lidt lang tid imellem, alle har jo travlt ikke mindst mig selv.

Børnebørnene er kærlige og vil heldigvis gerne have et kram eller to.

Fik fine og dejlige gaver, en flot pung og skønne Knit Pro pinde, som jeg glæder mig til at prøve.



 
Den hæklede overdel har jeg lavet for lang tid siden, det gør lykke når den stadig kan bruges



Mathilde lægger pels til fletninger, jeg tror nu nok de to nyder det lige meget
 
                               Dårligt billede , men uh hvor kunne det være blevet godt.
 
                                               Mine fine gaver+ en stor buket flotte tulipaner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar