lørdag den 15. marts 2014

Blomster og frisør

Jeg havde bestilt tid hos frisøren til i morges, da jeg kom derop var hun desværre syg. Skræk og rædsel, det er jo forfærdeligt. Jeg ved jo godt at sådan er det jo hun kan ikke gøre for det og det er da også synd for hende.....Men sådan som jeg nu ser ud......frygteligt og i den nærmeste fremtid er der ikke plads til frisørbesøg.

Hvad gør man?...Jeg kunne jo høre om en anden frisør kunne presse mig ind, det er nu sikkert for meget forlangt, og hvad nu, jeg kender dem jo ikke og hvad med mit hår hvordan ville det evt. se ud bagefter. Men det kunne heller ikke blive værre.

Den 2. frisør ville kunne presse mig ind 1 time senere. Lykken var gjort.

Ny helt moderne salon, jeg fik en stor latte med chokolader mens det stod på , nye ugeblade lækre håndklæder og medens hårkuren trak, (det fik man altid) fik jeg dejlig massage i stolen jeg lå i.

Der var ingen telefon afbrydelser, imens hun var hos mig, fantastisk.

Frisøren sød og god til hendes job, god til at give råd og lytte. God klipning.

Det var vel nok en positiv oplevelse, jeg følte mig meget forkælet og nusset om.

Næste gang bliver det også der.

Tænk da jeg kom hjem lå der et hav af blomster fra Arvid, hvor blev jeg dog endnu mere glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar