mandag den 12. august 2013

At tage sig sammen

I denne blogverden kan man få en masse informationer og gode råd.

Jeg havde fået oplyst at der lå en særdeles hyggelig og  spændende  butik der forhandlede garn i Vejers. Så den måtte jeg jo besøge. Navnet Flittiglise  hjemmesiden www.flittiglise.dk

Det blev et meget spændende besøg, indehaveren en meget sød og imødekommende kvinde, der var god at tale med. Vi havde en hyggelig snak imens jeg tog mig sammen til at ikke at tømme hele butikken.

Hun forhandler også spændende tøj, så en kjole kom med hjem sammen med lækkert garn.

Hermed en hilsen til hende. ( mon hun hedder Lise?)men sød var hun.

                                                               Butikken set udefra
 

Suk,... og indefra
 

                                           En masse spændende kvalitetsgarn og sød indehaver.
 
 

        Dette lækre garn købte jeg Tvinni, skal bruges til en trøje fra min nye strikkebog. Skønne farver.

                                               Denne kjole måtte med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar