lørdag den 15. februar 2014

Pigeaften og firkantede pinde

Snakken gik livligt, mens strikkepinde og brodernål glødede.
Aftenen i går stod på pigeaften.

Der var bagt en lækker kage, hold nu fast, der indeholdt både 70 % chokolade men også kogte revne rødbeder, dertil var der flødeskum. Den smagte rigtigt dejligt, farven var chokolade brun med rødligt skær. Ellers var der jo alle de andre fristelser vi blev nødt til at nippe til.

Sjovt som sådan en aften går hurtigt, vi gik ca. kl. 24, den stakkels mand var bænket i et tilstødende lokale på en spisebord stol og tv foran. Sad dog stadig op da vi gik.

Jeg prøver lige disse firkantede pinde, de er dog en vidunderlig ting at strikke på, især de små pinde jeg bruger til strømper, ikke mere ondt i hænderne. Jeg tror også jeg vil investerer i flere størrelser. Måske i et sæt KnitPro.

ER DER NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG MED HVILKET SÆT DER ER GODT.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar