onsdag den 26. februar 2014

Min smukke tøsepige

Mathilde er nu nem, ja det er hun blevet. I starten kravlede hun nærmest på væggene. Der var så utrolig meget gang i hende. Hun var næsten aldrig i ro, og hvis hun endelig var , gik der kun få øjeblikke, så var hun i gang igen.

Jeg har altid aktiveret mine hunde meget, med opgaver og andre sjove ting. Vi har også gået til hundetræning i mange år , og nu får hun opgaver og vi løber sammen.

Udstillings hund har hun også været, men hun bryder sig ikke rigtigt om det, så hellere ud og hyrde nogle får.

Men lydig det er hun og helt utroligt meget endda. j
Jeg kan have hende med alle steder og det er rigtigt rart nu jeg kun har hende. Jeg vil helst ikke lade hende være alene alt for meget ud over den tid jeg er på job.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar