tirsdag den 14. januar 2014

Tåge

Sneen er forsvundet, og nu ligger morgenen indhyllet i en tyk tåge. De fortæller om harmonikasammenstød i radioen og forsinkelser.

Jeg selv tulrer rundt i hjemmedragt efter morgentur og morgenkaffen. Jeg skal på aftenvagt og har derfor min dag fri.

Vi havde en dejlig aften i går, sluttede sent, havde så meget at snakke om og en masse grin der skulle ud. Aftalte at følges til håndarbejds messe i Rødovre til Februar. Glæder mig.



Klar til pigerne kommer, havde bagt en kage med moset avokado citron saft og skal, smagte dejligt
 
 
                            
                          Kommer de snart, og mon de har husket en lille godbid til mig?
 
 
                                           
                                                      Sneen væk og frem kom tågen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar