onsdag den 22. januar 2014

Hvor dumt

Hvor dum kan man egentlig være?????Jeg manglede nogle få ting bla mælk. Det er koldt og jeg er træt efter en dag på jobbet. Mathilde skal luftes, og hun har ventet tålmodigt på mig. Jeg plejer at skynde mig hjem til hende så vi kan komme ud så hurtigt som muligt.
Valgte ikke at handle ind på vejen hjem, men ville spadserer med hunden, så jeg slog to fluer med et smæk ,  ja det hele skal hænge sammen.

Godt af sted kom vi, var næsten ved målet, da jeg opdagede jeg havde glemt pengene......mig idiot, jeg som troede det hele flaskede sig, nå men jeg grinede af mig selv, tåbelig som jeg var. Gik en god tur tilbage, mens jeg planlagde, mælken kunne jeg ikke undvære.

Vi tog bilen købte mælk, kørte over til et godt sted og købte en burger med hjem, hygge afslapning resten af aftenen.

Hvis jeg ikke havde glemt pengene havde min aften set helt anderledes ud. Så var jeg nemlig gået i gang med madlavning og oprydning bagefter. Nu var det bare at sætte sig og nyde, og det havde jeg egentligt brug for.


                                              Ja, det er Mathilde, i et spring efter legetøjet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar