søndag den 10. marts 2013


Været til Bearded Collie udstilling i Hårlev. Jeg udstillede ikke  men mødte mange jeg kender fra tidligere udstillinger jeg har været med til, der er rigtigt hyggeligt.

Inger fra Sverige hvor jeg har begge hundene fra kom også og det er som altid hyggeligt.
Denne gang var Magnus og Mathilde også med, det er længe siden Inger har set dem så det er jo sjovt for hende. Hundene kender også hende, de vil aldrig glemme hende.



Magnus tager sig lige en slapper med hovedet hvilende på Ingers trimmebord.Ser egentligt ikke så rart ud.




Mathilde følger med der er jo mange spændende hunde , bla. hendes niece, som Inger havde med. Jeg er helt sikker på Mathilde er lettet over hun ikke skulle deltage, det har nemlig aldrig været hendes kop te.

Magnus derimod elskede det. Men de har begge fået meget flotte resultater, og været vindere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar