søndag den 24. februar 2013

Det var en herlig lørdag.

Min ven og jeg tog en tur i torve hallerne, der var rigtig mange mennesker der havde fået denne ide.
Vi skulle spise sammen og ville finde noget lækkert, der er så mange fristelser og varene er meget indbydende.

Vi skulle da også lige over og spise Gambas som vi begge nyder meget og så et glas rødvin til denne gang.
Sluttede af med en ostehapser uhm hvor lækkert.




Da dette var nydt slentrede vi rundt, kiggede , og smagte en masse smagsprøver deriblandt vidunderlig chokolade, jeg kan bare ikke modstå chokolade, det må jeg virkelig kæmpe imod. Men uhm altså.

Nogle flotte blodappelsiner købte vi med hjem så noget  sundt fik vi også.

I dag startede dagen da også med en god løbetur efter hundeturen. Jeg har Mathilde med og det er en ren fornøjelse at se hende spurte glad afsted. Magnus tager sig en fredelig stille lur imens, han kan ikke klare at komme med han er efterhånden en ældre herre, som fortjener nogle stille pauser indimellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar