fredag den 15. februar 2013

Idag er temperaturen steget lidt, med det resultat at det bliver lidt sjappet og diset.

Min ven og jeg gik en dejlig tur med alle 4 hunde i parken hvor der lå et godt lag sne,
så undgik vi at få  møgbeskidte hunde med hjem.

Jeg har købt nyt køle/fryseskab som kom dag. Det er et med 3 skuffer forneden.
Det gamle var lille med et fryserum øverst, det kunne jeg ikke leve med længere.
For det første kunne der ikke være ret meget og man kunne ikke finde tingene, desuden
faldt tingene tit ud når man åbnede lågen.
Men nu er der kommet orden og system i tingene. Det er jo også meget mere energivenligt
det betyder jo  meget.

Jeg har været ret flittig, jeg lavede en fordej i går som jeg bagte med idag, det blev både  til
boller og brød, det ser fint ud og ind i fryseren med noget af det  UHM..

Lige nu breder duften af kylling der ligger i ovnen sammen med kartofler og gulerødder.
Hundene ligger og får sig en lille lur, men snuden vibrerer engang imellem, så de snuser
 også duften ind og måske vanker der en lille bid kylling steg i hundemaden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar