fredag den 16. januar 2015

Aktivering

Mathilde kræver noget aktivering, ellers keder en Bearded Collie sig. Vi leger eks. "finde" hvor Mathilde bliver lukket inde i et rum, mens jeg gemmer lidt godbidder under forskellige ting i forskellige højder. Efterhånden er det lidt svært at finde nye steder, hun glemmer aldrig hvor de har ligget.

Jeg passer også på ikke at bruge lydigheds komandoerne , så de kan misforstås ved de forskellige opgaver.

I naturen kan hun balancerer på træstammer, springe op på store sten, gå imellem mine ben osv.

Jeg taler meget med hende, og hvis jeg siger hente breve, ved hun vi skal gå til postkassen. ( lidt svært med den digitale) :)

Jeg prøver hele tiden at finde på nye ting.

På billedet skal hun finde hvilken klods godbidden er under.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar