onsdag den 27. august 2014

Gi´r problemer

Jeg er ved at strikke en bluse fra bogen "strik a la carte II", men den gir godt nok grå hår i hovedet.

Der var lige en fejl i opskriften og dertil havde jeg desværre selv lavet en fejl, da jeg åbenbart ikke havde læst opskriften ordentlig igennem, mig fjols.

Jeg var kommet op til ærmegabene, så måtte jeg trævle op   pi..

Nå men på den igen og nu tror jeg det går :), den skal i gavekassen.

Den bliver strikket i totrådet Duo, købt i Bindestuen i Saltum, jeg måtte jo lige køre forbi da jeg alligevel var på de kanter.




2 kommentarer:

  1. Det er ikke sjovt at strikke baglæns.... Flot sweater ! Det hus fra Kerteminde- det er virkelig spøjst- har også en del billeder af det :) Har en stor svaghed for Kerteminde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Kerteminde er meget hyggelig og der er meget at se på.

      Slet