fredag den 6. december 2013

Planlægning

Morgenstund, weekend...jeg ved den går hurtigt, men nu er det kun tidlig lørdag morgen. Det er stadig mørkt udenfor koldt og blæsten er ikke klinget af, rusker i træerne.

Vaskemaskinen er sat i gang med den første vask, larmer ikke da jeg har lukket døren.
Mathilde sover her ved siden af, trygt og godt, ved sikkert at jeg ikke skal gå da jeg ikke har travlt.

Dynen er lun endnu, det er ok at putte sig og gribe min krimi...læse lidt. Pakkekalenderens brune poser med de fine tal hænger ved døren, sikkert fyldt med lækre fyldte chokolader, som Arvid omhyggeligt har været så sød at lægge i.

Vil senere gå en meget lang tur, vil give Mathilde sit dækken på trods hendes omfattende pels. Blæsten er meget kold og hun er ikke helt ung mere, vil så gerne passe godt på hende.

Senere vil dagen udvikle sig, sikkert i et hurtigere tempo, men lige nu er morgenstunden min og i mit tempo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar