onsdag den 30. oktober 2013

Heldig

Vores tag havde fået flere skader i form af tagsten der var fløjet af, bla. lige over mit loftsrum, store stykker af cement ( vist brugt i sin tid til at fuge med) var faldet ned på gulvet og oven i alt mine ting.

Så da jeg kom hjem i morges efter min nattevagt, fik jeg lige besked om at tømme det, da der skulle repareres........Suk jeg var træt og skulle lufte Mathilde inden den store velsignelse det er af lægge sig i sengen.

Henrik er flink og viste godt jeg lige kom fra job, sagde venligt at jeg bare kunne sove lidt først.

Men nej , efter turen med Mathilde tømte jeg rummet, der var et stort tomt ( mit er meget lille) lige overfor , så der satte jeg tingene, låste og informerede Henrik at sagen var klar, fortalte også hvor jeg havde flyttet sagerne hen. TÆNK HAN SAGDE....behold bare det nye rum, det er tomt og så er du fri for at mase med alle tingene igen. Jubii hvor heldig kan man være, et større rum og fri for at flytte tilbage igen. JA.....det blev en positiv oplevelse, og jeg kunne omsider få lidt søvn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar