tirsdag den 9. juli 2013

Børstning og hygge

Mathilde stod lige for en stor børstetur. Hendes pels og ikke mindst ulden stiller kæmpe store krav til mig. Hun skal børstes og udredes helst flere gange pr. uge eller mindst 1 gang om ugen. Ellers vil hun filtre og det vil så betyde et kæmpe udrednings arbejde for mig og et stort ubehag for hende.

Hun skal også vaskes en gang om måneden, og det kunne jeg mærke hun trænger til nu, i dag havde jeg ikke tid, men hun trænger og jeg vil gøre det en af dagene.

Når man passer pelsen regelmæssigt er det kun hygge når børstningen foregår og Mathilde nyder det oppe på trimmebordet, hun ligger og lukker øjnene og nyder at blive nusset om.



                                                Færdig,  fin og flot, tyggepinden venter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar