lørdag den 21. april 2012

Fårebasser

Man skal passe godt på
fårebasserne.

Forleden var der en mand der havde sluppet sin muskelhund ind på folden hvor de var. Resultatet var, at et får blev skambidt. Ja det sker hvert år desværre.
Mit hjerte bløder når  jeg hører sådan noget. Hvordan kan det være at et menneske kan finde på at gøre det.

Jeg tror på vi kan være her alle sammen vi skal bare respekterer hinanden og tage hensyn. respekten og hensynet til andre mennesker er desværre gået i fløjten. Nu er det mest MIG der skal være her.Trist det kunne være så dejligt hvis vi kunne gå en tur og ikke få grimme tilråb og blive kørt halvt ihjel af biler og knallerter.

Vi bliver jo så glade hvis andre og ikke mindst en selv hilser og smiler.

Nå, men se nu hvad jeg lige fik med fra mine indkøb.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar